vervolg onze 1e echte dag in Jiamusi - Reisverslag uit Jiamusi, China van Roos Goede - WaarBenJij.nu vervolg onze 1e echte dag in Jiamusi - Reisverslag uit Jiamusi, China van Roos Goede - WaarBenJij.nu

vervolg onze 1e echte dag in Jiamusi

Blijf op de hoogte en volg Roos

27 Juli 2016 | China, Jiamusi

We worden hier aan alle kanten bekeken en Qian en Xiao worden steevast in het Chinees aangesproken. Als ze ons dan zien dan beginnen ze te kletsen met elkaar. We worden op straat nagestaard. Wij zijn nog steeds onder de indruk van de ontvangst gisteren. De medewerkers van het tehuis waren zo blij om ons te zien. Vanochtend zijn we naar de gele rivier geweest. We zijn een attractie in Jiamusi. Ze willen met de kids op de foto en ook met ons. Geweldig. Dan laten Qian en Xiao het kaartje zien waarop in het Chinees staat dat ze geadopteerd zijn, geen Chinees spreken en uit Nederland komen. De Chinezen bedanken ons en steken hun duim op. Wat een leuke gastvrije mensen hier. We genieten

• 27 Juli 2016 - 13:55

Alien En Ton:

Leuk om te lezen. Veel plezier!

Roos

We reizen met René, Monique en Qian van Tol en Marcel, Roos en Xiao Mei Willems naar China. Back to the roots van onze kinderen. Ze komen uit Jiamusi in de provincie Heilongjiang. Daar begint onze reis, daarna gaan we naar Beijing. De laatste dagen verblijven we in het Karstgebergte in guesthouse The Giggling Tree in Yangshuo.

Actief sinds 21 Juli 2016