Politiebureaus en wat daar uit voort kwam - Reisverslag uit Jiamusi, China van Roos Goede - WaarBenJij.nu Politiebureaus en wat daar uit voort kwam - Reisverslag uit Jiamusi, China van Roos Goede - WaarBenJij.nu

Politiebureaus en wat daar uit voort kwam

Door: Roos

Blijf op de hoogte en volg Roos

29 Juli 2016 | China, Jiamusi

Vandaag hebben we een bezoek aan de politiebureaus gebracht, waar de kinderen naar toegebracht zijn nadat ze waren gevonden. Weer werden we met open armen ontvangen en onze beide kinderen hebben de agenten ontmoet, die ze de dag dat ze gevonden werden hebben opgevangen. We mochten vragen stellen en zijn weer nieuwe dingen over de kinderen te weten gekomen. En ook hier waren de drie medewerkers van het tehuis aanwezig om te vertalen en te ondersteunen. We krijgen zoveel meer dan we hadden verwacht toen we hier naar toe gingen. Onderweg terug naar het hotel werd de chauffeur gebeld en toen bleek dat de politieagent die Qian had opgevangen, de televisie van de provincie Heilongjiang had gebeld en ze wilden Qian interviewen. Ik heb gevraagd of ze ook Xiao Mei wilden interviewen en dat wilden ze ook. Dus lieve mensen we komen in Heilongjiang op televisie! Wat een ervaring, het is 11.00 uur in de ochtend en de emotionele achtbaan gaat gewoon door. Eigenlijk wil ik hier helemaal niet weg, maar morgenochtend gaan we toch echt naar Beijing. Vanmiddag eerst nog met de medewerkers naar een park vlakbij. Straks weer verder schrijven. Heel veel liefs voor jullie van ons alle 6 XXXXX

• 29 Juli 2016 - 05:53

Wilma:

Wat een fijn en warm welkom zo zeg.

• 29 Juli 2016 - 08:06

Ton En Alien:

Jullie worden nog VIP,s in China.

• 29 Juli 2016 - 11:43

Roos De Goede:

Dat zijn we al Ton en Alien:))))

• 29 Juli 2016 - 13:17

Janet Meijerink:

Wauw, wat een ontvangst allemaal. Geweldig om te lezen dat jullie zo goed onthaalt zijn door het kindertehuis en dat ze met zoveel meehelpen.

• 30 Juli 2016 - 14:16

Gerard:

Er worden herinneringen gemaakt voor het leven.......mooi!

• 30 Juli 2016 - 20:13

Maud En Stefan Gabel:

Jeetje wat onwijs leuk om dit allemaal te lezen. Hoorde van de blog van Joke.
    Wat hebben jullie al veel meegemaakt. Wat onwijs mooi om dit te doen te horen en te zien vooral voor Qian en Xiao Mei. En natuurlijk jullie 4 als ouders niet te vergeten. Geniet nog van de verdere reis!!
    Groetjes Stefan en Maud

Roos

We reizen met René, Monique en Qian van Tol en Marcel, Roos en Xiao Mei Willems naar China. Back to the roots van onze kinderen. Ze komen uit Jiamusi in de provincie Heilongjiang. Daar begint onze reis, daarna gaan we naar Beijing. De laatste dagen verblijven we in het Karstgebergte in guesthouse The Giggling Tree in Yangshuo.

Actief sinds 21 Juli 2016