welcome back home - Reisverslag uit Jiamusi, China van Roos Goede - WaarBenJij.nu welcome back home - Reisverslag uit Jiamusi, China van Roos Goede - WaarBenJij.nu

welcome back home

Blijf op de hoogte en volg Roos

28 Juli 2016 | China, Jiamusi

Vanmiddag hebben we de plaatsen bezocht waar onze kinderen gevonden zijn. Dat was een emotionele ervaring. Maar weer waren daar de 3 medewerkers van het tehuis die ons bijstonden. Daarna even pinnen. Nou ja even? Het was maar goed dat er iemand met ons mee was gegaan. Toen stonden we vast in een straatje. Volgens Marcel had onze tegenligger (een vrouw ) een te grote auto en kon ze niet rijden. Toen we weer terug in het hotel waten, hebben we maar een borrel gedronken met elkaar. Het was een emotionele achtbaan vandaag. Maar het is zo goed om hier te zijn en dit mee te maken. We hebben weer een stukje verleden van onze kids gevonden en beleefd, dat is goed, heel goed zelfs. Oja en de reden dat de stukjes niet zo lang is de volgende. Zodra ik een lang stuk wil plaatsen, komt alleen de eerste zin erop:(. Maar dat hadden jullie waarschijnlijk al gezien,:))) xxxx

• 28 Juli 2016 - 17:15

Gerard:

Wat doen jullie veel indrukken op en ik ben benieuwd naar alle verhalen als jullie weer terug zijn. Zorg goed voor elkaar en geniet vooral.

• 28 Juli 2016 - 18:05

Cindy:

Leuk om jullie ervaringen over China te lezen! Heel veel plezier verder :)

• 28 Juli 2016 - 20:33

Joke Chris:

wat goed dat jullie in het tehuis geweest zijn, en wat emotioneel dat er nog zusters zijn die er toen ook waren. we horen alles wel als jullie terug zijn. nu maar genieten. groeten en een fantastische vakantie

• 28 Juli 2016 - 20:54

Jozien:

Wat mooi om te lezen! Wij genieten mee hier in Holland!

• 28 Juli 2016 - 21:49

Diana:

Erg leuk om te lezen en dat jullie de mooie ervaringen met ons delen! Geniet ervan samen!
    Liefs van ons allen xxxx

• 29 Juli 2016 - 08:03

Ton En Alien:

Het is ook niet niks deze reis. Goed om te lezen dat het jullie goed gaat natuurlijk wel met de nodige emoties.
    Toi toi toi.

Roos

We reizen met René, Monique en Qian van Tol en Marcel, Roos en Xiao Mei Willems naar China. Back to the roots van onze kinderen. Ze komen uit Jiamusi in de provincie Heilongjiang. Daar begint onze reis, daarna gaan we naar Beijing. De laatste dagen verblijven we in het Karstgebergte in guesthouse The Giggling Tree in Yangshuo.

Actief sinds 21 Juli 2016