De Chinese Muur - Reisverslag uit Peking, China van Roos Goede - WaarBenJij.nu De Chinese Muur - Reisverslag uit Peking, China van Roos Goede - WaarBenJij.nu

De Chinese Muur

Door: Roos

Blijf op de hoogte en volg Roos

31 Juli 2016 | China, Peking

Vanochtend stond er rond 09.00 uur een taxi klaar met een hele vriendelijke chauffeur. Na ruim een uur rijden kwamen we bij de Great Wall. Jammer genoeg hing de bewolking laag en konden we niet de mooie foto's maken die we hoopten te maken. We gingen allemaal met een stoeltjeslift omhoog en Rene, Marcel QIan en Xiao Mei gingen met de rodelbaan weer terug. Monique en ik gingen heerlijk relaxed met de stoeltjeslift terug. Daarna weer ruim een uur terug in het taxibusje naar het hotel. Zometeen lekker zwemmen en eten. Morgen en overmorgen zijn we "vrij".
Heerlijk lang ontbijten (want het ontbijt is heerlijk hier). Dag lieve allemaal, morgen weer verder..XXXXX van ons zessen.

• 01 Augustus 2016 - 17:04

Gerard:

Fijn om jullie te kunnen volgens en volgens ons hebben jullie het prima naar jullie zin. Ik heb gisteren jullie verslagen geprint en aan ma gegeven, zodat ze jullie ook kan volgen. Zij houdt Netty op de hoogte. Geniet nog van jullie trip en heel veel lieve groetjes van ons vanuit een zonnig Petten. Hanny en Gerard

• 02 Augustus 2016 - 01:41

Roos De Goede:

Dank je Gerard en Hanny dat is fijn zo blijven de moeders ook op de hoogte. Geniet van jullie vakantie. Dikke kus van ons

• 02 Augustus 2016 - 22:54

Hans En Manon:

Gaaf die rodelbaan :). Zo leuk (en soms minder leuk ;) ) om met jullie mee te kunnen lezen! Met Senna gaat alles goed maar mist jullie wel erg! Jullie krijgen heel veel lieve kopjes... Heel veel plezier nog de komende dagen! Dikke X

• 15 Augustus 2016 - 14:10

Cindy:

heyy wat grappig mijn naam op de Chinese muur :)

Roos

We reizen met René, Monique en Qian van Tol en Marcel, Roos en Xiao Mei Willems naar China. Back to the roots van onze kinderen. Ze komen uit Jiamusi in de provincie Heilongjiang. Daar begint onze reis, daarna gaan we naar Beijing. De laatste dagen verblijven we in het Karstgebergte in guesthouse The Giggling Tree in Yangshuo.

Actief sinds 21 Juli 2016