o moeder wat is het heet - Reisverslag uit Yangshuo, China van Roos Goede - WaarBenJij.nu o moeder wat is het heet - Reisverslag uit Yangshuo, China van Roos Goede - WaarBenJij.nu

o moeder wat is het heet

Door: Roos

Blijf op de hoogte en volg Roos

04 Augustus 2016 | China, Yangshuo

We zitten aan de koffie op het terras van The Giggling tree. Het is hier vochtig warm, net zoals dat in Nederland ook kan zijn en dan keer 10 zo erg. QIan en Xiao Mei gaan zo lekker zwemmen. Wij zijn aan het wennen, want de luchtvochtigheid is hier hoog. Op het ontbijtmenu staat een gebakken ei met Sunny Side up. Verder staan hier leuke dingen op de kaart. Kijk maar naar de foto's:). René heeft vanochtend gewandeld en hij zit nu heerlijk in de schaduw, dus het gaat goed met Rene. Hij is geschikt bevonden. Het beste wat je hier kunt doen is zwemmen, lezen en uit rusten. Daar komen we ook voor. Gezien de temperaturen is dat ook het beste en ik denk dat onze kids niet in zijn voor excursies. Er zitten hier veel Nederlanders en dat is voor de kinderen geweldig. Ze hebben de grootste lol in het zwembad met alle kinderen bij elkaar. De Chinese Moneyplant groeit hier in het wild. Daar moet je in Nederland voor naar het tuincentrum. Dag 1 in The Giggling Tree, langzaamaan wennen we maar Oooo moeder wat is het heet!!!

• 04 Augustus 2016 - 07:24

Alien En Ton:

Er zit maar een ding op. Rustig blijven en lekker relaxen in die warmte! Veel plezier!

• 04 Augustus 2016 - 10:05

Simone:

Inderdaad dus veel zwemmen en je rustig houden!

• 04 Augustus 2016 - 14:25

Jolanda Hofsink:

Lekker rustig aan doen!

• 04 Augustus 2016 - 15:41

Inge:

Zie ik daar een patatje oorlog? Chinezen staan niet echt bekend om de lekkere patat. Hoe smaakt het daar? :-D
    Lekker bijkomen van deze bijzondere reis! Voeten in een bak koud water kan ook helpen.

Roos De Goede:

Er staat hier echt patatje oorlog op het menu en hutspot:-}. Wij dien ons dus tegoed aan de Chinese keuken...... Maar het is hier zo heet, daar worden we niet blij van. In Jiamusi was het ook warm, maar dan heel anders. Beter voor ons.

Roos De Goede:

Er staat hier echt patatje oorlog op het menu en hutspot:-}. Wij doen ons dus tegoed aan de Chinese keuken...... Maar het is hier zo heet, daar worden we niet blij van. In Jiamusi was het ook warm, maar dan heel anders. Beter voor ons.

• 04 Augustus 2016 - 18:55

Joke En Chris:

niet te geloven, hutspot op het menu.
    gelukkig hebben ze ook nog andere lekkere dingen.
    jammer dat het zo vochtig en erg heet is.
    gelukkig is er nog het zwembad en hebben Qian en Xiao Mei het erg naar hun zin.
    genieten jullie er nog maar van want he schiet al aardig op!
    groetjes.

Roos

We reizen met René, Monique en Qian van Tol en Marcel, Roos en Xiao Mei Willems naar China. Back to the roots van onze kinderen. Ze komen uit Jiamusi in de provincie Heilongjiang. Daar begint onze reis, daarna gaan we naar Beijing. De laatste dagen verblijven we in het Karstgebergte in guesthouse The Giggling Tree in Yangshuo.

Actief sinds 21 Juli 2016