The day before - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Roos Goede - WaarBenJij.nu The day before - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Roos Goede - WaarBenJij.nu

The day before

Door: Roos

Blijf op de hoogte en volg Roos

24 Juli 2016 | Nederland, Zwolle

Koffers gepakt, laatste klusjes in huis. afscheid genomen van onze dierbaren en dan vertrekken we morgen naar Schiphol om met de Airbus 380 (en die is groot:)) naar Beijing te vliegen. Daar komen we rond 06.15 uur aan. We vliegen rond 18.00 uur 's avonds door naar Jiamusi in de provincie Heilongjiang waar de roots van Qian en Xiao Mei liggen. Kortom ons avontuur gaat beginnen. Ik zou zeggen tot een volgend verslag vanuit China. XXXX van ons allemaal

• 24 Juli 2016 - 22:04

Wilma:

Hele goede en veilige vluchten! En een hele fijne reis samen.
    Groetjes Wilma

• 24 Juli 2016 - 22:33

Jan, Janet En Aiyin Meijerink:

Een hele mooie reis toegewenst met z'n allen. We zullen jullie volgen.

• 25 Juli 2016 - 07:46

Marieke Pullen:

Het gaat gebeuren! Goede reis en ik zal jullie volgen op jullie avontuur!

• 25 Juli 2016 - 10:10

Mellanie:

Yes!!! Het is zover, een hele goede reis en geniet, ik volg jullie!

• 25 Juli 2016 - 11:14

Loek José Dylan:

Hele fijne reis en geniet!!!

• 25 Juli 2016 - 19:26

Gerard:

Een hele goede vlucht en heel veel plezier.

Roos

We reizen met René, Monique en Qian van Tol en Marcel, Roos en Xiao Mei Willems naar China. Back to the roots van onze kinderen. Ze komen uit Jiamusi in de provincie Heilongjiang. Daar begint onze reis, daarna gaan we naar Beijing. De laatste dagen verblijven we in het Karstgebergte in guesthouse The Giggling Tree in Yangshuo.

Actief sinds 21 Juli 2016